Márkás karóra adás-vétel
Karóra felvásárlás

Karóra felvásárlás magas áron!
E-mail: marton@chronoweb.hu Telefon: 06 20 934‑2225

ELŐZŐ OLDAL

5 / 9

KÖVETKEZŐ OLDAL

IWC Schaffhausen órák

Leírás

Fotó

IWC Schaffhausen Fliegerchronograph IW 3717 karóra

A legnépszerűbb pilóta modell.
Ideális tokszélesség KN 42 mm.
Szerkezete IWC Schaffhausen cal. 79320 antimagnetic (alap 7750)
Zafír üveg, stopper, nap, dátum funkció.
Vízállóság: 60 M.
Tok vastagság: 14,7 mm.
Gyári IWC Schaffhausen zsanérzáras acél csat.

Makulátlan állapotban, dobozában, összes papírjával.

Végső ára: 4 200 Euro.

IWC Schaffhausen Fliegerchronograph karóra

Nagyobb fotó az óráról!

IWC Schaffhausen karóra

Szerkezete: C.8541 (mint az akkori Ingenieur-ökben),
automata, dátumos, finomszabályozós.
Referenciaszám: 810 A.
Tok: 18 karátos arany,
35 mm-es korona nélküli átmérővel.
Halas korona, lepattintható hátlap, vízálló.
Számlap: ezüst, rakott arany indexekkel és mutatókkal.
Az óra minden része jelzett, eredeti.
A szerkezete most lett kitisztítva a szakszervizben.

Gyártási idő: 1967.

Állapota: kitűnő, karcmentes.

Ára: 600 000 Ft.

IWC Schaffhausen karóra 1967-ből

Nagyobb fotó az óráról!

IWC Schaffhausen

arany karóra 1952-ből

Referenciaszám: 475.
Szerkezete: C88-as.
Működése: mechanikus, kézifelhúzású.
Tokja 18 karátos vörösarany,
38 mm-es korona nélküli átmérővel. (!!!)
Ekkora méretben csak pár darab készült.
Az órához tartozik még az IWC által kiadott certifikáció is.

Állapota: kitűnő.

Ára: 800 000 Ft.

IWC Schaffhausen karóra

Nagyobb fotó az óráról!

Bizományos értékesítésű óra gyűjteményből:

Porsche Design by Eterna Titanium PD 6500.10

Új óra (NOS), dobozzal, papírokkal,
kitöltetlen garanciakártyával. A Porsche Design by IWC "folytatása",
magasabb vízállósággal, stabilabb titán-karcsattal
és duplagombos pillangózárral, forgatható lünettával.
Teljes szerviz, járatállítás, tömítéscsere a LBS szervizben:
vadonatúj nyomógombok, PD-jelzett korona,
tömítéskészlet, 60-perces lünetta.
(Az összes cserélt alkatrész rendelkezésre áll, a 12-órás lünetta is.)
Naptár-korong németre cseréltetve.
Járás-pontosság: kronométer-normán belül.
Ára: 1.890 euró.
Csere is szóba jöhet: Silberstein kronográf-ra,
IWC kék számlapos (ezüst segédszámlapok nélküli) új
Aquatimer Chronograph-ra,
Sinn 156, 256-ra, értékegyeztetéssel.

Érdeklődni: littmann@freemail.hu

Porsche Design by Eterna Titanium PD 6500.10 karóra
ELŐZŐ OLDAL KÖVETKEZŐ OLDAL

ÓRA FELVÁSÁRLÁS

Ha van IWC Schaffhausen, vagy más eladó márkás órája, azt megvásárolom, vagy segítek az eladásában!

Az IWC - INTERNATIONAL WATCH CO. márka

Kevesek számára ismert az INTERNATIONAL WATCH CO. cég neve. A vállalat nevének a rövidítését említve, a svájci óramárkák rajongói azonnal az "élmezőnybe" sorolják az IWC gyártmányokat. Ha azonban azt mondom: Schaffhausen, még az órák szempontjából laikus ember is a pontosság szinonimáját ismeri fel a 2010-ben immár 142 éves múlttal rendelkező óragyár székhelyének nevében. (Sokkal indokoltabban, mint a nálunk rendkívül népszerű, de csak átlagos minőségű, szebb napokat is megélt svájci márka felidézésével.)

Egy cég angol elnevezése nem szokatlan a nemzetközi nagyvállalatok körében, itt azonban többről van szó. Először néhány mondatban tekintsük át az IWC történetét, amely az Amerikai Egyesült Államokban kezdődött.

Röviden az IWC történetéről

Tehát honnan is az angol cégnév? Egy bostoni óragyár igazgatója, A.F. Jones azzal a céllal utazott az óragyártásáról már a XIX. században is elismert Svájcba, hogy az ottani szakképzett, ám olcsó munkaerővel, korszerű amerikai szerszámgépeken gyártassa le az általa tervezett óraszerkezeteket, amelyeket majd az USA-ban tokoznak és forgalmaznak. Társaival 1868-ban, New Yorkban céget is alapított e célból, a már említett INTERNATIONAL WATCH CO. (rövidítve IWC) néven.

E korszerű amerikai szemléletű gyár létrehozásának elképzelése elsőre nem találkozott az otthonukban dolgozó svájci óra-összeszerelő munkásokéval, ezért a még szinte csak papíron létező, mára már világvezető IWC óramárka története csaknem véget is ért. Szerencsénkre azonban hamarosan találkozott egy gyárépület tulajdonosával, Heinrich Moserrel. A Rajna partján létesült, és vízi energiával ellátott üzemcsarnokot (a szerszámgépek egészen a századfordulóig innen nyerték az energiát) Jones céljának megfelelőnek ítélte, s ezzel az amerikai és svájci óragyártás az északkelet-svájci Schaffhausen városában összekapcsolódott. 1875-ben már akár 300-an is dolgozhattak az erre a célra átépített épületben. Itt újabb fordulatot vett az IWC vállalat története: az amerikai adószabályok miatt elfogyott az a költség- és árelőny, ami a svájci gyártásból adódott, így csak az amerikai innovatív gondolkodás maradt a két ország óragyártásának együttműködéséből, s maradt a márka tisztán svájci. 1880-tól négy generáción keresztül a Rauschenbach család lett a tulajdonosa a cégnek, de a márkanév többször is változott. A karórák elterjedéséig a gyárban zsebórák készültek. 1885-ben a világon elsőként fejlesztettek ki egy digitális kijelzésű mechanikus óraszerkezetet.

A '70-es évektől '90-es évekig - IWC kvarc- és luxusórák

A második világháborút követően a cég komoly, ám üzleti szempontból nem túl sikeres fejlesztésekben vett részt az elektro-mechanikus órák terén. Az 1969-es bázeli ipari vásáron bemutatott Beta 21 kvarcóra-szerkezet már a tranzisztor-korszak terméke volt. A kvarcórák mellett, modellkínálatukban a mechanikus szerkezetű ékszerórák is jelentős arányt képviseltek. A 70-es években szoros kapcsolatot alakítottak ki a Porsche dizájncéggel. Elsőként alkalmazták az óragyárak közül a karóráknál a titánt a tok és a csat esetében. Ugyanekkor, 1978-ban a gyár visszavette eredeti megnevezését, az INTERNATIONAL WATCH CO.-t, azaz az IWC-t. Az IWC 1991-ben az LMH-csoport tagjává vált a Jaeger-LeCoultre és az A. Lange & Söhne vállalatokkal együtt. Az ezredfordulóra az LMH, és így a schaffhauseni cég is, a Richemont luxusóra vállalat tulajdonába került, amely tovább erősítette az IWC piaci pozícióit.

Néhány szóval az IWC órák szerkezeteiről

Talán kevéssé ismert tény, de az IWC márkát jellemzi, hogy 1885-től valamennyi a gyárból kikerült óráról részletes feljegyzéssel rendelkeznek. Így már talán az sem meglepő, hogy a gyár az összes, a kezdetektől készített modelljét képes javítani, és alkatrészt tud biztosítani a szervizhez. Ami a szerkezetet illeti, akár más neves óragyárak, az IWC is felhasználja a svájci szerkezetgyártó ETA termékeit is, azonban alaposan átdolgozva. A rendkívül drága, újabb fejlesztésű IWC modellekben azonban saját, manufaktúra-szerkezetek találhatók - mint a cal. 5000-es vagy 8000-es kaliber-család.

Az IWC legnépszerűbb modelljei

A jelenleg kapható IWC óracsaládok, ill. IWC modellek közül nem egy, komoly múlttal rendelkező egykori modellek legkorszerűbb változatai. Aki megismerkedik velük, könnyebben elboldogul a régebbi kiadásúak között is. Kezdjük a rövid bemutatót az IWC legbonyolultabb csúcsmodelljével, a több mint 650 alkatrészből álló Grande Complicationnal. A rózsaarany- vagy platinatokban található automata szerkezet kronográf, percismétlő, öröknaptár, év- és holdfázis-kijelzés funkciókkal rendelkezik. A következő nagy múltú, több modellel is büszkélkedő IWC óracsalád a Portuguese. A több mint 70 éves őssel bíró kézi felhúzású órák nagyméretű tokja a felhasznált IWC zsebóra szerkezet következménye volt abban az időben, amikor még jóval kisebb karórákat gyártottak. Akkoriban a karóraszerkezetek pontossága nemigen versenyezhetett a zsebórákéval. A jelenlegi óracsalád tagjaiban az IWC felvonultatja tudásának javát: az "egyszerű" kronográftól a turbillonig és a percütős szerkezetig szinte minden megoldás megtalálható; az egyes modellek 7 napos kézi felhúzású, mások automata szerkezetűek. A tok anyaga acél, többféle arany, vagy platina lehet, modelltől függően. Az IWC Ingenieur óracsaládja is több mint fél évszázados múlttal rendelkezik. A strapabíró órák jellegzetessége - mint már hajdan is - a mágneses tér elleni védelem. Szerkezetük most is automata. A család tagjai között kronográf is található. Az IWC modellcsaládjai között talán a leglátványosabbak a pilótaórák (Fliegeruhren). Közöttük a Grosse jelzésűek 46 mm-t is meghaladó méretűkkel az IWC termékpalettájának "zászlóshajói". Bennük a világ legnagyobb automata - természetesen az IWC-nél fejlesztett és gyártott - szerkezete, melynek járástartaléka meghaladja a 7 napot. A családon belüli csúcsmodell részidős (rattrapante/doppel/double) kronográf funkcióval rendelkezik, tokja kerámia. A klasszikus pilótaóra családban az egykori legjobb repülős órának tartott IWC Mark XI-nek utóda is kapható, napjainkban XVI-os jelzéssel. Természetesen nemcsak magasan a levegőben, hanem nagy mélységekben, a víz alatt sportolni vágyóknak is biztosít órákat az IWC. Persze, csak a Föld felszínén járók számára is izgalmasak az Aquatimer modellek, melyek a 60-as években kerültek az IWC modellválasztékába. Nem is akármilyen tesztelői voltak, elég, csak ha Cousteau, a nagy tengerkutató nevét említjük meg. A mostani modellcsalád egyes tagjainak automata szerkezetét 120 m-es és 2000 m-es vízállóságú tok védi, amely vörösaranyból is készülhet. A Deep Two modell különlegessége a mechanikus mélységmérő funkció, amely 50 m-ig használható. Az IWC-től elvárt módon stopperfunkciós óra is található az Aquatimerek között.

Az IWC jelenlegi kínálatából említhettük volna a céget tekintve akár extravagánsnak tekinthető DaVinci, vagy a konzervatív módon elegáns Portofino modellcsaládot. De érdemes lenne akár a kézi felhúzású 83-as (1930-47), majd 88-as (1946-64) és 89-es (1946-76), vagy az automata 85x-es kaliberű szerkezetekkel szerelt modellekig visszatekinteni, hiszen ezek egyfajta standardjai nemcsak az IWC cégnek, hanem a svájci óragyártásnak. E klasszikus órák, ha gondosan szervizeltek, szinte "örök darabok", nem csupán fizikai értelemben. Elegáns megjelenésüknek köszönhetően sohasem mennek ki a divatból, tokjuk többségében arany, kiváló szerkezetük révén napi hordásra is alkalmasak, akár a legrégebbi gyártásúak is. Ezek az IWC modellek itthon és külföldön - a használt órák közül - talán a legnépszerűbbek. Nem csoda tehát, ha keresettségük miatt áruk is folytonosan emelkedik. Az IWC Schaffhausen óragyár honlapja: www.iwc.com

FŐOLDAL

KAPCSOLAT

Az alábbiak a régebbi IWC óráim (ezek már nem eladók, csak a tájékoztatás kedvéért mutatom be őket).

Leírás

Fotó

IWC Schaffhausen

arany férfi karóra 1954-ből

Referenciaszám: 1150.
Szerkezete: C852. Működése: mechanikus, automata.
Tokja 18 karátos sárga arany, 33 mm-es korona nélküli átmérővel.
Az órához tartozik még az IWC által kiadott certifikáció is.

Állapota: kitűnő.

Eladva.

IWC Schaffhausen karóra

IWC Grosse Ingenieur

Referenciaszám: IW500501
Szerkezet: saját, manufakturális automata,
IWC kaliber 51113, 42 köves, 28.800A/h,
járástartalék: 7 nap.
Pellaton-felhúzó, ütésbiztos felhúzórotor,
mágnesesség elleni védelem lágyvas belső tokkal (antimagnetic).
Tok: acél, átmérő: 45,5 mm, vastagság 15 mm.
Zafírüveg, csavaros biztosítású korona, vízállóság: 120 m.
Az órához tartozik még a doboza és a papírjai.

Gyártási idő: 2010.

Állapota: kitűnő.

Eladva.

IWC Grosse Ingenieur karóra

IWC Portugieser Automatic

Referenciaszám: IW500107
Szerkezet: automata, saját IWC kaliber; C 51010;
44 rubinköves; 21600 A/h;
szabadalmaztatott Pellaton-felhúzó;
7 nap (!) járástartalék.
Funkciók: óra, perc, kismásodperc; dátum;
járástartalék-kijelző.
Tok: nemesacél, 42,3 x 13,9 mm,
zafírüveg elől-hátul.
Szíj: krokodilbőr, zsanérár, mindkettő IWC.
Az órához tartozik még a papírja is.

Gyártási idő: 2014.

Állapota: kitűnő, új.

Eladva.

IWC Portugieser Automatic karóra

IWC Ingenieur Automatic AMG

Referenciaszám: 322703
Szerkezet: saját, manufakturális automata,
IWC kaliber 80110, 28 köves; 28.800 A/h;
járástartalék: 44 óra.
Pellaton-felhúzó, ütésbiztos felhúzó rotor,
mágnesesség elleni védelem lágyvas belső tokkal (antimagnetic).
Tok: titán, átmérő: 42,5 mm, vastagság 14,5 mm;
zafírüveg; csavaros biztosítású korona;
vízállóság: 120 méter.
Az órához tartozik még: a papírjai.

Gyártási idő: 2012.

Állapota: kitűnő.

Eladva.

IWC Ingenieur Automatic AMG karóra

IWC Schaffhausen Yacht Club karóra

Szerkezete: C.8541, (mint az akkori Ingenieur-ökben),
automata, dátumos, Pellaton felhúzó rotor, finomszabályozós.
Referenciaszám: 811 A.
Tok: 18 karátos arany,
36,4 mm-es korona nélküli átmérővel.
Halas korona, menetesen lecsavarható hátlap, vízálló.
Számlap: ezüst, rakott arany indexekkel és mutatókkal.
Az óra minden része jelzett, eredeti.

Gyártási idő: 1966-1969 között.

Állapota: kitűnő, karcmentes.

Eladva.

IWC Schaffhausen Yacht Club karóra

IWC Schaffhausen arany karóra

Szerkezete: C89-es.
Működése: mechanikus, kézifelhúzású, inkablokkos.
Tokja 18 karátos, vörösarany, 36,5 mm-es korona nélküli átmérővel.
Ez a tokformát, az óra fülek formája alapján shark-nak nevezik,
ez a legszebb, legkeresettebb modell a régi IWC-k között.
Számlap: eredeti, egy-két apró pöttyön kívül nagyon szép,
arany indexekkel és mutatókkal.
Az óra minden része jelzett, eredeti.

Gyártási idő: 1957-59 között.

Állapota: kitűnő, karcmentes.

Eladva.

IWC Schaffhausen arany karóra

IWC Mark XVII

"Die Fliegeruhr"
IWC Schaffhausen, dátumos férfi karóra
Szerkezet: automata, IWC kaliber C.301110
21 köves, 42 óra járástartalék
Tok: nemesacél, 41 mm-es korona nélküli átmérővel.
Zafírüveg, koronazár, 6 ATM vízállóság.
"antimagnetic" lágyvas belső fedél.
Szíj: krokodil, tüskecsat: acél; mindkettő IWC.

Gyártási idő: 2013.

Állapota: kitűnő, új.

Eladva.

IWC Mark XVII karóra

IWC Ingenieur Automatic 44 mm

Referenciaszám: IW323401
Szerkezet: saját, manufakturális automata,
IWC kaliber 80111, 28 köves; 28.800 A/h.
Pellaton-felhúzó, ütésbiztos felhúzórotor,
mágnesesség elleni védelem.
Tok: nemesacél, elöl-hátul kerámia gyűrűvel, átmérő: 44 mm, vastagság: 14 mm;
elöl-hátul zafírüveg; csavaros biztosítású korona; vízállóság: 120 m.
Az órához tartozik még a doboza és a papírjai.

Gyártási idő: 2010.

Állapota: kitűnő.

Eladva.

IWC Ingenieur Automatic 44 mm karóra

IWC Schaffhausen

arany karóra 1947-ből

Szerkezete: C89-es.
Működése: mechanikus, kézifelhúzású.
Tokja 18 karátos, arany, 37 x 9 x 42 mm
(az első szám a korona nélküli átmérőre,
a második a vastagságra,
a harmadik a fülekkel együtt mért méretekre vonatkozik).

Az óra minden része jelzett, a számlapon lévő
kisebb hibákon kívül kifogástalan állapotú.

Eladva.

IWC Schaffhausen arany karóra 1947-ből

IWC Schaffhausen

arany karóra 1953-ból

Szerkezete: C89-es.
Működése: mechanikus, kézifelhúzású, inkablokkos.
Tokja: Magyar fémjeles; (M.L. mesterjeles)
14 karátos vörösarany, 35 mm-es korona nélküli átmérővel
Szép állapotú számlap; arany indexekkel és mutatókkal.

Állapota: jó.

Eladva.

IWC Schaffhausen arany karóra 1953-ból

IWC Schaffhausen

arany karóra 1958-ból

Szerkezete: C89-es.
Működése: mechanikus, kézifelhúzású.
Tokja 18 karátos, vörös arany, 35 x 9 x 42 mm
(az első szám a korona nélküli átmérőre, a második a vastagságra,
a harmadik a fülekkel együtt mért méretekre vonatkozik).
Számlap: a mutatók és az indexek is vörös aranyból vannak,

Az óra minden része jelzett,
kifogástalan, új állapotú.

Becsült értéke: 390 000 Ft.

Eladva.

IWC Schaffhausen arany karóra 1958-ból

IWC Schaffhausen

acél karóra 70-ből

Szerkezete: C89-es, kettős inkablokkozású
(még a gátkerék is).
Működése: mechanikus, kézifelhúzású.
Tokja: vízmentes (halas korona),
35 mm-es korona nélküli átmérővel.
Eredeti és hibátlan számlap.

Állapota: kitűnő.

Becsült értéke: 260 000 Ft.

Eladva.

IWC Schaffhausen karóra

IWC Schaffhausen C89

Schaffhausen arany karóra 1961-ből

Szerkezete: C89-es.
Működése: mechanikus, kézifelhúzású, inkablokkos.
Tokja 18 karátos, vörösarany, 36 x 9 x 45 mm
(az első szám a korona nélküli átmérőre, a második a vastagságra,
a harmadik a fülekkel együtt mért méretekre vonatkozik).
Számlap: hibátlan; arany indexekkel és mutatókkal.

Az óra 2010. V. 20.-án egy teljes tisztításon esett át.

Állapota: kitűnő.

Az óra minden része jelzett, eredeti.

Becsült értéke: 350 000 Ft.

Eladva.

IWC Schaffhausen karóra 1961-ből

IWC Schaffhausen

karóra különlegesség 1951-52-ből

Óramű: C. 85, az első IWC automata szerkezet.
Ütésbiztos (Pellaton) felhúzórotor automata.
Tok: masszív 18 karátos sárgaarany, 35 x 12 x 43 mm.
Számlap: rakott arany indexekkel és mutatókkal.

Állapota: kitűnő.

Becsült értéke: 440 000 Ft.

Az alábbi linken egy pár érdekességet lehet olvasni erről a szerkezetről.

Eladva.

IWC Schaffhausen C85 karóra

IWC Schaffhausen

automata karóra 1963-64-ből

Szerkezete: C 8531, (mint az akkori Ingenieur-ökben)
ütésbiztos (Pellaton) felhúzórotor automata, dátumos, finomszabályozós.
Tok: masszív 18 karátos sárgaarany, 34 x 11 x 42 mm.
Számlap: rakott arany indexekkel és mutatókkal.

Állapota: kitűnő.

Becsült értéke: 370 000 Ft.

Eladva.

IWC Schaffhausen automata karóra 1963-64-ből

IWC Fliegeruhr Chronograph

Referenciaszám: IW370603
Szerkezet: automata, 25 köves,
28.800A/h 44 óra járástartalék.
Funkciók: óra, perc, kismásodperc, dátum, nap, stopper.
Tok: acél, 39 x 14,6 mm, zafírüveg, koronazár,
"antimagnetic" lágyvas belső fedél.
Szíj: IWC, csat: IWC
(felárral tudok még az órához adni egy új, teljes hosszúságú fémcsatot).

Gyártási idő: 2006.

Állapota: kitűnő, teljesen új állapotú.

Becsült értéke: 500 000 Ft.

Eladva.

IWC Fliegeruhr Chronograph karóra

IWC Schaffhausen

férfi karóra 1969-ből

Működése: mechanikus, kézi felhúzású.
Szerkezete: Cal 402.
Kettős inkablokkozású; még a gátkerék is.
Korona nélküli átmérő: 34,5, vastagság: 9 mm.
Az óra különlegessége, hogy fémcsattal készült.
Hátlapja menetesen lecsavarható, a vízálló IWC-kre jellemzően
a koronáján egy halacska található.
Számlapja, mutatók és az egész óra teljesen hibátlan.

Állapota: kitűnő.

Becsült értéke: 210 000 Ft.

Eladva.

IWC Schaffhausen férfi karóra

IWC Ingenieur Automatic AMG

Referenciaszám: 322702 Szerkezet: saját, manufakturális automata,
IWC kaliber 80110, 28 köves; 28.800A/h;
járástartalék 44 óra.
Pellaton-felhúzó, ütésbiztos felhúzórotor,
mágnesesség elleni védelem
lágyvas belső tokkal (antimagnetic).
Tok: titán, átmérő: 42,5 mm,
vastagság: 14,5 mm; zafírüveg;
csavaros biztosítású korona;
vízállóság: 120 m.
Az órához tartozik még a doboza és a papírjai.

Gyártási idő: 2007.

Állapota: nagyon jó.

Eladva.

IWC Ingenieur Automatic AMG karóra

IWC Spitfire Mark XV

Schaffhausen, dátumos férfi karóra

Szerkezet: automata, IWC kaliber C.37524
(basis: ETA 2892-A2) 21 köves.
Tok: nemesacél, 38 x 9 mm, zafírüveg, koronazár, 6 ATM,
koronazáras felhúzó,
"antimagnetic" lágyvas belső fedél.
Szíj: krokodil, zsanérzár: acél; mindkettő IWC.

Gyártási idő: 2006.

Állapota: kitűnő, mint az új.

Becsült értéke: 370 000 Ft.

Eladva.

IWC Spitfire Mark XV karóra

IWC Portofino Automatic

Mivel ennek a karórának a koronanélküli átmérője 34 mm,
így női és férfi órának is egyaránt hordható.
Szerkezet: C.37521 (IWC) automata, 21 köves,
28.800 A/h, Glucydur-billegő, Nivarox-billegőrugó,
Incablock ütés elleni biztosítás, 40 óra járástartalék.
Tok: nemesacél, 34 x 8,1 mm, zafírüveg,
3 ATM vízálló.
Funkciók: óra, perc, központi másodperc, dátum.
Szíj: krokodil. Csat: egyszerű tüskecsat (IWC).

Gyártási idő: 2000.

Állapota: kitűnő.

Becsült értéke: 270 000 Ft.

Eladva.

IWC Portofino Automatic kisméretű karóra

IWC Aquatimer Automatic

dobozában, összes papírjával

Szerkezet: IWC kaliber 30110 (alap:ETA 2892-2)
Tokátmérő: 42 mm. Üveg: zafír
Vízállóság: 1000 m.
Szíj: nemesacél, zsanérzár biztonsági csattal.
Koronával egy irányban forgatható üveg alatti lünetta 60-as
beosztással. Csavaros biztosítású koronazár.

Állapota: kitűnő.

Listaár: 4560 euró.

Eladva.

IWC Aquatimer Automatic karóra

IWC Spitfire UTC

(die fliegeruhr)

Szerkezete: automata, 23 köves, 28 800 A/h,
antimagnetic.
Funkciók: óra, perc, központimásodperc,
dátum, 24 órás kijelző (második időzóna).
Tok: nemesacél, 39 x 13,5 mm,
zafírüveg, koronazár, 6 ATM vízálló.
Szíj: krokodil, IWC. Csatvég: acél, IWC.

Gyártási idő 2007.

Állapota: kitűnő.

Becsült értéke: 400 000 Ft.

Eladva.

IWC Spitfire UTC karóra

IWC Fliegeruhr Chronograph

(Der Flieger Chronograph)

Szerkezet: automata, 25 köves, 28.800A/h
44 óra járástartalék.
Funkciók: óra, perc, kismásodperc, dátum,
nap, stopper.
Tok: acél, 39 x 14,6 mm zafírüveg, koronazár,
"antimagnetic" lágyvas belső fedél.
Szíj: IWC krokodil, csatvég: acél, IWC.

Gyártási idő: 2006.

Állapota: kitűnő.

Becsült értéke: 500 000 Ft.

Eladva.

IWC Fliegeruhr Chronograph karóra

IWC Ingenieur Automatic

Vintage Collection

Óramű: automata, (saját manufakturális) IWC kaliber 80111;
28 rubinköves; 28.800 óránkénti féllengés;
Pellaton-felhúzás, ütésbiztosított felhúzó-rotor.
Funkciók: óra, perc, központi másodperc, dátum.
Tok: nemesacél, 42,5 mm korona nélküli átmérővel,
vastagság 14,5 mm; zafírüveg; üveg hátlap;
csavaros biztosítású felhúzókorona;
vízállóság 120 méter.
Szíj: krokodilbőr, zsanérzár (mindkettő: IWC).
Gyártási idő: 2008.

Állapota: kitűnő.

Becsült értéke: 720 000 Ft.

Eladva.

IWC Ingenieur Automatic karóra

IWC Schaffhausen

gyönyörű duplafedeles zsebóra 1919-ből

Tok: nagy méretű, 14 karátos arany,
(a belső porvédő fedél is arany) "nyakas tok"
átmérő: 54 mm.
H 6- os I. osztályú szerkezet.
Chaton rubin foglalások. Finomszabályozó.
Hibátlan zománc számlap.

Az órához tartozik még a doboza is.

Állapota: kitűnő.

Eladva.

IWC Schaffhausen zsebóra

IWC Schaffhausen órák gyártási adatai

Gyártási év Szerkezet sorszám
1885 1,337 - 5,701
1886 19,001
1887 27,951
1888 29,451
1889 37,701
1890 49,301
1891 62,901
1892 75,801
1893 87,501
1894 100,501
1895 - től 1897 - ig nem volt
egyértelmű a sorszámok kiosztása
1898 170,701
1899 193,801
1900 211,801
1901 231,001
1902 253,501
1903 276,601
1904 298,801
1905 321,301
1906 349,601
1907 377,501
1908 406,001
1909 435,401
1910 463,601
1911 491,801
1912 521,201
1913 557,201
Gyártási év Szerkezet sorszám
1914 594,401 - 620,800
1915 620,801 - 635,200
1916 635,201 - 657,400
1917 657,401 - 684,100
1918 684,101 - 714,100
1919 714,101 - 742,300
1920 742,301 - 765,100
1921 765,101 - 780,100
1922 780,101 - 783,700
1923 783,701 - 793,600
1924 793,601 - 807,400
1925 807,401 - 827,800
1926 827,801 - 845,200
1927 845,201 - 866,200
1928 866,201 - 890,800
1929 890,801 - 919,600
1930 919,601 - 929,200
1931 929,201 - 937,600
1932 937,601 - 938,200
1933 938,201 - 939,400
1934 939,401 - 940,000
1935 940,001 - 940,600
1936 940,601 - 955,600
1937 955,601 - 979,000
1938 979,001 - 1,000,600
1939 1,000,601 - 1,013,200
1940 1,013,201 - 1,019,200
1941 1,019,201 - 1,039,000
1942 1,039,000 - 1,052,400
1943 1,052,401 - 1,078,000
1944 1,078,001 - 1,092,400
Gyártási év Szerkezet sorszám
1945 1,092,401 - 1,106,200
1946 1,106,201 - 1,131,400
1947 1,131,401 - 1,153,600
1948 1,153,601 - 1,177,600
1949 1,177,601 - 1,205,200
1950 1,205,201 - 1,222,000
1951 1,222,001 - 1,253,200
1952 1,253,201 - 1,291,600
1953 1,291,601 - 1,316,800
1954 1,316,801 - 1,335,400
1955 1,335,401 - 1,361,200
1956 1,361,201 - 1,399,600
1957 1,399,601 - 1,436,800
1958 1,436,801 - 1,480,000
1959 1,480,001 - 1,513,000
1960 1,513,001 - 1,553,800
1961 1,553,801 - 1,612,200
1962 1,612,001 - 1,666,000
1963 1,666,001 - 1,733,200
1964 1,733,201 - 1,778,800
1965 1,778,801 - 1,796,800
1966 1,796,801 - 1,820,800
1967 1,820,801 - 1,869,200
1968 1,889,201 - 1,905,400
1969 1,905,401 - 1,958,800
1970 1,958,801 - 2,026,600
1971 2,026,601 - 2,076,400
1972 2,076,401 - 2,113,000
1973 2,114,201 - 2,194,600
1974 2,194,601 - 2,265,400
ELŐZŐ OLDAL KÖVETKEZŐ OLDAL

Márkás IWC Schaffhausen karórák, Portuguese, Ingenieur, Fliegeruhr, Da Vinci - Chronoweb márkás órák eladása